سریال Stranger Things

آشنایی با بهترین و پر رتبه ترین سریالهای دنیا

سریال Stranger Things

۶,۸۰۶ بازديد

معرفی سریال Stranger thing

با سلام خدمت دوستان و خوانندگان عزیز. توی این مقاله می خوام برخلاف دیگر مقاله هام که بررسی بازی هستن، یه سریال معرفی کنم. یه سریال نتفلیکسی به نام Stranger things.

 

تا حالا سه فصل از این سریال رو برادران دافر ساختن و نتفلیکس وظیفه ی انتشار اونو بر عهده داره و قراره سال بعد فصل بعدیش بیاد. به دلیل کرونا فیلم برداریش به تعویق افتاد ولی الآن در حال فیلم بردارین.

داستان این سریال توی یه شهر کوچیک توی ایالت ایندیانای آمریکا به نام هاوکینز اتفاق میافته. شهری که هیچکس انتظار نداشت که توی این شهر که یه شهر ساکت و کوچیکه این اتفاقات وحشتناک بیفتن.

محور داستانی سریال درباره ی جهان های موازیه. مثلا در فصل اول (!!اسپویل!!):

یه هیولای گوشت خواری که گوشت آدم ها رو بیشتر از همه چی دوست داشت از یکی از جهان های موازی وارد جهان ما شد و به کشتار انسان های مختلف مشغول شد.


تریلر فصل اول

شخصیت های اصلی داستان ۴ تا نوجوون به نام های مایک، داستین، ویل و لوکاس هستن که در ادامه داستان سریال شخصیت های دیگه ای هم به این تیم اضافه میشن؛ مثل ال و مکسین. اینا که گفتم شخصیت های نوجوون سریال بودن و شخصیت های بزرگسالی هم مثل جیم هاپر و جویس بایرز هم نقش زیادی در پیشرفت و ادامه ی داستان دارن.

همه چی از یه آزمایشگاه بزرگ شروع شد که توی هاوکینز قرار داشت. دانشمند های حاضر توی اون آزمایشگاه باعث ایجاد دریچه بین این جهان و یه جهان موازی دیگه شدن. البته بازم بعد از پلمپ آزمایشگاه همچنان اونجا موجب دردسره.

اینجا می خوام یه توضیخ خلاصه درباره شخصیت های داستان ارائه بدم:

  • ویل بایرز (نوآ اشنپ): اولین کسی که از ارتباط با جهان های موازی آسیب دید ولی جون سالم به در برد. اما هنوز آثار اون اتفاقات توش موندن.
  • مایک ویلر (فین ولفهارد): بهترین دوست ویل که معمولا مواظب ویله. چون همونطور که گفتم ویل دیگه مثل آدمای عادی نیست و باید همیشه یکی همراهش باشه و ازش مراقبت کنه.
  • لوکاس سینکلر (کیلب مک لاگلین): لوکاس هم یکی دیگه از اعضای گروه این نوجووناس. اون خیلی بدبینه و به همه شک داره. برای همین از اول با ورود ال به گروهشون مشکل داشت.
  • داستین (گیتن ماتارازو): همه اعضای این تیم خیلی باهوشن و همه ی جایزه های مسابقه های علمی مدرسه رو درو می کنن! ولی داستین یه سر و گردن از اونا بالاتره.
  • جاناتان بایرز (چارلی هیتون): برادر بزرگتر ویله که همیشه نقش بزرگی توی از بین بردن دشمنا (همون هیولا ها) داره.
  • جویس بایرز (وینونا رایدر): مادر ویله که اولین کسی که پس از گم شدن ویل تونست اونو ببینه، همین بود.
  • جیم هاپر (دیوید هاربر): رئیس پلیس هاوکینزه و دخترشو به دلیل بیماری از دست داد و زنش رو هم به دلیل مرگ دخترش. توی هاوکینز خدمت می کرد چون فکر می کرد شهر آرومیه ولی دید که ... . به دلیل قدرت و شجاعتش اونم خیلی توی از بین بردن هیولا ها ( به اصطلاح دموگرگن ها) موثره. تریلر فصل چهارم سریال درباره ی این شخصیته.

  • ال (میلی بابی براون): یه دختر با قدرت های ماورایی و خارق العاده که تو همون آزمایشگاه مشهور سریال، روی اون تحقیقاتی انجام می دادن. ولی اون فرار کرد و الآن یه جای دیگه زندگی می کنه. البته اسم اصلی اون جِین هست.
  • مکسین هارگرو (سیدی سینک): از فصل دوم به مدرسه هاوکینز اومد و بعد از اتفاقاتی اونم عضو همون تیم معروف سریالمون شد.
  • خونده و برادر خونده و پدرش زندگی می کنه. بیشتر از این چیز خاصی برای گفتن نداره.
  • نانسی ویلر (ناتالیا دایر): خواهر بزرگتر مایکه. اینم واقعا شجاعه و تونسته به کمک جاناتان خیلی از اون دموگرگن ها رو بکشه.
  • اریکا سینکلر (پریا فرگوسن): خواهر کوچیک تر لوکاسه که توی فصل سه شخصیت نسبتا مهمی بود ولی توی فصل های دیگه عملا بی تاثیر بود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.